Suami Bikin Onar. Penderitaan Isteri & Mertua Buat Ramai TERKESIMA. Ada Ke Patut !!!

| December 6, 2017 | 0 Comments

Suami Bikin Onar. Penderitaan Isteri & Mertua Buat Ramai TERKESIMA. Ada Ke Patut !!! | Era Barus -sy seorg isteri dan mempunyai 3 org anak..sy cuma nak luah kan kehidupan rumah tangga sy..suami berkerja dgn membantu kawan die yg berniaga di pasar mlm dgn gaji rm50 lebih kurang..tp hanye berniage selama 3 hari sahaja..tp duit die tu die buat tuk beli bekalan die saje iaitu ice..

sy dah byk kali minta die berubah..tp tetap mcm tu jugak..baru2 nie die di tangkap kerana mencuri..dan die minta untuk di jamin dan berjanji akan berubah..sy dan mak mertua berusaha cari wang ke mana2 tuk jamin die..setelah di jamin..mcm tu jugak la die..x nk berubah jugak..sy pun dah naik muak dan hilang sabar ngan perangai die..rase nk tggal kan die..

tp sy pikir anak2 nk letak kat mane klu sy kuar dr rumah..mak ayah sy pun susah..x kan sy nk tggal kan ank2 sy dgn die dan mertua..sy hanye berkerja biase dgn gaji rm1500..mcm mane sy nk hidup ngan ank2 sy sedang kan sy x mampu tuk antar ank sy ke pusat penjagaan..sy mmg nk tggal kan die…tp apa jalan penyelesaian yg sy ade..nak bawa ank2 sekali sy x de kemampuan nak tggal ank2 x sampai aty..tolong lah apa yg perlu sy buat..
seorg insan yg kebingungan…

Sumber : KRT

PALING POPULAR BULAN INI .. JOM BACA !!

Tags: , , , ,

Category: KISAH SOSIAL

About the Author ()

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *