Loading...

Stresnnya. Panas Hati. Rumah Asyik Bersepah. Pengotor Tinggal Sampah Rata2. Akhirnya…

| October 23, 2017 | 0 Comments

Stresnnya. Panas Hati. Rumah Asyik Bersepah. Pengotor Tinggal Sampah Rata2. Akhirnya…| Era Barus – Kisahnya bermula bila mil sy hasut anak dia suruh bawak sy duduk sekali dalam rumah mil,rumah mil bukan saja mil dgn fil yg duduk tapi adik ipar sy dg biras sy pn ad sekali,dekat rumah mil sy tak gembira sbb husb sy sndiri duduk brjauhan dg sy..

 

 

sy tak kisah kalau duduk rumah mil kena buat kerja rumah tapi janganlah trlampau sgt..seumur hdup sy..sy xpenah nmpk org makan..pinggan dn sisa makanan main tinggal je kat atas meja..hari2 min mata sy tengok permandangan bagaikan sampah kat atas meja makan..

Loading...

sy la yg selalu kemas,bsuh dn cuci..diorg lepas mkn main tinggal je atas meja..sidai baju,agkat dn lipat baju..smpkan spenda adik ipar pn sy lipatkan..pernah sy buat keras hati..lepas agkat bju yg dah kering sy letak je tak lipat..sy ambek bju sy je..sy biarkan 2,3,4 hari ,ternyata jadi bukit paling tinggi..last2 hari2 sy tengok sy xtahan.

.sy ambek sy juga yg lipatkan…lantai rumah tak payah ckp la min..berapa kali kau sapu tetap ada sampah…mgucap sy min..lama sy berdiam min sampailah sy di sahkn hamil sy ambek keputusan balik rumah mk sy sndiri..bila da balik rumah mk sndiri ni rs lapang dada,skrg ni sy dgr2 mil sy ada suruh lagi husb sy bwk sy duduk rumah mil semula…ya allah min..sy dg husb jd brgduh kalau bab isu ni…

sy dg husb memg duduk brjauhan sbb dia kerja di bandar..byk kali min sy suruh husb sy cari rumah lain..tapi husb sy selalu menangkn mil,sy jadi terkilan min…sy xnk duduk rumah mil…sbb mil jenis suka tentukan hdup ank menntu..macam mn sy nk dapatkan balik hdup sy yg ceria mcm dlu..sbb skrg hati sy trcalar bila mil tentukan hdup sy…tlog bagi sy kata2 yg boleh buat sy rs kuat…sabar sesabar…sabarnya….

Sumber : KisahRumahTangga

Loading...

PALING POPULAR BULAN INI .. JOM BACA !!

Tags: , , , ,

Category: KISAH RUMAH TANGGA

About the Author ()

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *