Loading...

Fantasi Ranjang Masyarakat “GILA”. Sup Bunjut Di Temui Di Dalam Alat Sulit Wanita Buat Ramai TERPANA !!!

| October 12, 2017 | 0 Comments

Fantasi Ranjang Masyarakat “GILA”. Sup Bunjut Di Temui Di Dalam Alat Sulit Wanita Buat Ramai TERPANA !!! | Era Barus – Mencegah itu lebih baik mengubati. Pendedahan ini dilihat memalukan tetapi ini realiti yang benar-benar terjadi kepada remaja remaja wanita.

Korang pernah tengok sup bunjutkan. Ala yang mak-mak masukkan bila masak sup tu. Tak kiralah sup ikan merah ke, sup daging, sup ayam, kiranya sup bunjut ini penambah enak rasalah.

Baru ini kami borak-borak sembang dengan kawan yang bekerja di Jabatan Obstetrik & Ginekologi di salah sebuah hospital kerajaan.

Katanya fantasi ranjang masyarakat semakin gila.

Loading...

Semasa bertugas, datang seorang pesakit berusia awal 20-an. Muda dan cantik lagi tapi sayang akal tak cerdik. Pesakit datang selepas tak tahan sakit. Nak buang air pun susah dah.

Lepas doktor tanya soalan pelbagai, remaja ini diarahkan berbaring. Bila doktor seluk bahagian vaginanya, bukan saja kawan tapi doktor pun terkejut. Sebabnya doktor dapat tarik sup bunjut dari vaginanya. Sudah melekat di dinding rahimnya.

Ternyata orang Malaysia ni, semuanya serba boleh.

Terkejut dengan kenyataan kawan ini, kami terfikir nasib baik jugalah tidak pecah di dalam, kalau tak confirm bunga cengkih, bunga lawang, buah pelaga, jintan dan kulit kayu manis bersepah di dalamnya. Masukkan air dah boleh rebus terus.

Sebagai remaja, korang jangan pandang hal ini sebagai lawak. Sayang punya pasal, ramai pasangan yang berkahwin muda ada fantasi seksual yang sangat tinggi.

Menurut sumber, bukan saja sup bunjut, bola pingpong pun pernah disumbat masuk. Setakat lobak merah, timun, pin sepit baju, tisu, pin baju, duit siling dan macam-macam lagilah hal yang sangat biasa.

Masuk akal tak benda-benda ni dimasukkan dalam vagina korang?

Remaja cuba dapatkan komen dari pakar Pakar Obstetrik & Ginekologi, Dr Noorashikin Maan dari KPJ Ipoh Specialist Hospital.

Korang tahu tak apa risikonya kalau ada kemasukan bendasing dalam vagina. Silap hari bulan rahim boleh cedera dan tak boleh beranak langsung.

So girls, jangan cuba-cuba kalau semata-mata kerana cinta.

Kata Dr Noorashikin, vagina sifatnya elastik. Perlu diketahui sebarang bendasing yang melekat dan tak mudah dikeluarkan dengan jari, risikonya tinggi.

Paling susah nak keluar dan perlu bertemu doktor bila tampon masuk. Tampon ini adalah sejenis alat pencegah kehamilan seperti cap, kondom atau alat permainan seks.

“Kes ini boleh berlaku andainya seseorang memasukkan tampon yang baru tanpa mengeluarkan tampon yang dimasukkan sebelum itu kerana terlupa. Boleh juga berlaku pasangan melakukan hubungan seks ketika tampon masih ada di dalam faraj.

“Ada juga kes di mana wanita lupa untuk mengeluarkan tampon setelah berakhirnya haid. Kes ini tidak terhad kepada wanita sahaja. Ia turut terjadi kepada kanak-kanak.

“Bendasing dimasukkan atau termasuk ke dalam vagina adalah kertas tisu tandas, gula-gula, alat-alat permainan yang kecil atau pin rambut.

“Perlakuan ini terjadi kerana imaginasi datang kepada kanak-kanak, remaja perempuan atau wanita yang ingin meneroka alat kelamin mereka dengan memasukkan sesuatu ke dalamnya, namun gagal untuk mengeluarkannya,” katanya menasihati para remaja dan wanita tidak mencuba sesuatu di luar dugaan.

Apa tandanya ada bendasing dalam vagina?

Apakah tanda-tanda yang mungkin menunjukkan terdapat bendasing di dalam faraj anda?

-Lelehan faraj yang banyak daripada biasa dan mungkin berwarna kekuningan, kemerahan atau warna perang-gelap
-Lelehan faraj yang mungkin berbau busuk dan mungkin bernanah
-Faraj berbau busuk walaupun tiada lelehan yang keluar
-Kegatalan pada bahagian faraj
-Sakit atau merasa tidak selesa ketika kencing
-Sakit pada bahagian ari-ari
-Kemerahan atau mungkin ada kebengkakan pada bahagian faraj
-Demam yang tinggi

Vagina sangat elastik dan mudah terluka jika kemasukan bendasing terjadi

Dr Noorashikin Maan turut menasihati, kalau ada bendasing termasuk dalam vagina dan gagal dikeluarkan atau terdapat tanda-tanda di atas, sila berjumpa doktor dengan segera.

Sekiranya kanak-kanak perempuan didapati mengalami tanda-tanda tersebut, perlu dipastikan bahawa tiada sebarang kemungkinan wujudnya penderaan seks berlaku terhadapnya.

So, kalau korang tahu kawan korang pernah buat benda-benda gila nie, nasihatkan dia jumpa doktor terus.
Admin takut kalau lambat-lambat dah boleh masak sup nanti di dalamnya!

Sumber : selendangmaya

Loading...

PALING POPULAR BULAN INI .. JOM BACA !!

Tags: , , , ,

Category: KISAH PELIK

About the Author ()

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *